Ak máte vytvorené konto prihláste sa, ak konto nemáte zaregistrujte sa
Anketa
Čo je pre vás pri nákupe potravín najdôležitejšie?
Cena
18%
Že sú vyrobené na Slovensku
31%
Známy pôvod - výrobca
42%
Blízkosť predajne
9%
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Magazín - Zaujalo nás

Med a škorica ako liek

Med a škorica sú nielen veľmi chutnými potravinami, ale spoločne sú používané už od stredoveku aj na podporu ľudského zdravia a pohody. Med aj škorica, každý osobitne, majú veľmi silné terapeutické účinky. Čo ak ich teda použijeme spolu? Ak je jeden účinn

Druhy cibule a spôsoby ich použitia

Sušená, čerstvá, surová alebo varená cibuľa je základnou súčasťou mnohých polievok, šalátov a pokrmov. Nezaobídeme sa bez nej pri príprave takmer žiadneho jedla, pretože im dodáva výbornú chuť a jedinečnú vôňu. Viete ktorá cibuľa je ideálnou pri príprave

Pestovanie priesad - ako na to?

Pestovanie rastlín už od semena je tou najvhodnejšou cestou k eko pestovaniu zdravých. chutných a výživných plodín. Pokiaľ vyberiete pre klíčiace semienka to správne miesto, budete sa už o niekoľko dní, či týždňov tešiť z prvých rastlinných výhonkov. Ako,

Čierne, zelené, červené a biele korenie: ako si vybrať?

Napriek tomu, že čierne korenie je najrozšírenejším a hádam najviac používaným druhom korenia na svete, nie je jediným. Na jednom vždyzelenom kríku s názvom piepor čierny sa zbierajú až štyri druhy korenia. Čierne, biele, zelené a červené korenie sa odliš

Vráťte kel do svojho jedálnička

Kel je jednou z tých zelenín, ktoré by sme mali jedávať častejšie. Je považovaný za jedlo, ktoré je bohaté na rôzne živiny a vitamíny, ktoré sa v iných druhoch zelenín nenachádzajú tak často a ani v takých množstvách.

Prečo a ako pridať špenát do stravy

Špenát sa v poslednej dobe opäť dostáva do popredia medzi listovými zeleninami. V minulosti bol známy najmä zo školských jedální, ktoré ho teda nepreslávili, a z rozprávky o námorníkovi Pepkovi. Vysoký obsah živín v špenáte a fakt, že ho možno konzumovať

Tofu: proteínová bomba

Tofu je vegánsky zdroj bielkovín vyrobený zo sóje. Jeho začiatky siahajú do Číny, odkiaľ si našlo cestu až k nám. Táto biela kocka nie každému na prvýkrát zachutí. Je však dobré dať mu druhú (niekedy aj tretiu) šancu. Prečo?

Chia semienka a deti

Chia semienka (semienka šalvie hispánskej) sa v súčasnosti zaraďujú medzi trendy populárnych zdravých potravín. Pokiaľ patríte medzi ich milovníkov a máte doma deti, iste vám už napadlo, či ich môžu konzumovať aj oni. Sú chia semienka pre deti nebezpečné,

Používajte bylinkový čaj správne

Možno bylinky používate pravidelne, možno s ich používaním len začínate alebo ste niekde uprostred. Viete, ako používať bylinky správnym spôsobom tak, aby ste z nich mali len a iba úžitok?

Cibuľa pre zdravie

Každý druh zeleniny je potrebný pre zdravie. Niektorý ale viac a iný menej. Cibuľa ponúka pre zdravie mnoho výhod tým, že obsahuje širokú škálu vitamínov, minerálov a rastlinných zlúčenín. To však nie je žiadna novinka, nakoľko cibuľa bola používaná už od

Ako správne uvariť zázvorový čaj

Zázvor je už odpradávna známy svojimi liečivými účinkami. Snáď najviac sa hodí práve teraz, v dobe chrípkových a iných epidémii, keď dokáže potlačiť chorobu už v jej zárodku. Môžete si ho ale uvariť aj len tak- pre jeho chuť, vôňu alebo na prečistenie org

Baklažán - kúpa, príprava, účinky na zdravie

Na baklažán sa často pozerá len ako na náhradu mäsa. Tým je mu však veľmi ukrivdené, pretože baklažán je veľmi chutný sám o sebe. Ak ste ho doteraz neskúsili, jeden si kúpte a presvedčte sa sami. Navyše konzumáciou baklažánu môžete získať veľa vitamínov,

Najzdravšie orechy - mandle

Orechy sú považované za najlepšie potraviny s množstvom kvalitných živín, neuveriteľnou všestrannosťou využitia. Navyše orechy aj rýchlo zaháňajú hlad a sú veľmi lahodné. Za kráľovné orechov sú považované mandle. Prečo?

Výhody a význam každodenných raňajok

Raňajky by mali predstavovať štvrtinu až pätinu celodenného energického príjmu, V skutočnosti ich však najviac zanedbávame. Napokon, odpovedajte si sami pre seba: na čo ráno viac myslíte- ako sa naraňajkovať alebo ako si viac pospať? Častokrát preto raňaj

Prečo používať kokosový olej

Ak ste ešte nemali príležitosť vyskúšať kokosový olej osobne, ale zvažujete to, tak necúvnite, kokosový olej za to stojí. Na rozdiel od iných nasýtených tukov, kokosový olej neobsahuje žiadne trans-mastné kyseliny. Navyše kokosový olej pri zohrievaní nezo

Na stránke by som zmenil / chýba mi:
E-mail (nepovinný):
Odoslať dotaz