Ak máte vytvorené konto prihláste sa, ak konto nemáte zaregistrujte sa
Anketa
Čo je pre vás pri nákupe potravín najdôležitejšie?
Cena
17%
Že sú vyrobené na Slovensku
31%
Známy pôvod - výrobca
44%
Blízkosť predajne
9%
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Magazín

5 skvelých nápadov na zdravé raňajky

rss

Všetci istotne poznáte ten pocit ako vám je, keď ráno z nejakého dôvodu vynecháte raňajky. Raňajky, najdôležitejšie jedlo dňa, často radšej preskočíte, lebo sa ponáhľate do práce, zaspíte, nemáte na nič chuť, nestíhate si ich pripraviť alebo neviete, čo si máte dať. Takto ľahko dospejete do bodu, že neraňajkujete už vôbec. S našimi zábavnými, výživnými a sviežimi nápadmi sa vás pokúsime inšpirovať na návrat ku každodenným raňajkám.

Jogurtový pohár

Zabudnite na super sladký džem, ktorý je na spodku téglika s jogurtom. Kúpte (alebo ešte lepšie vyrobte) si biely jogurt a príchuť si vytvorte sami. Pridajte k jogurtu napríklad maliny, čučoriedky, ovsené vločky, oriešky, či domáci džem. Zdravé, chutné a rýchle raňajky sú na svete!

Zdravý mrkvovo-ovsený „koláč“

Ak ráno nemáte na nič čas, len vytiahnuť niečo z chladničky a rýchlo zjesť, potom je tento tip ako ušitý pre vás! Ovos zmiešajte s postrúhanou mrkvou, hnedým cukrom alebo vanilkou a dajte do pohára. Môžete posypať orechmi, či sušeným ovocím. Vložte na noc do chladničky. Ovos cez noc zmäkne a tak ráno túto dobrotu len vytiahnete a zjete.

Bezlepkové banánové lievance

Ak sa vám zdá nemožné ráno stihnúť spraviť lievance, skúste tento recept. Budete potrebovať len 3 ingrediencie- dva banány, dve vajcia a trošku kypriaceho prášku. Banány rozmačkáte v miske. V ďalšej miske rozmiešate vajíčka, ktoré potom pridáte do rozmačkaných banánov spolu s trochou kypriaceho prášku. Premiešate, vytvarujete lievanec a pečiete pri nízkej teplote. Môžete poliať domácim džemom, či posypať ovocím. Do piatich minút máte hotové raňajky, ktoré sú zdravé a takmer úplne bez kalórii.

Ovsené vločky s ovocím

Na prípravu týchto raňajok budete potrebovať ovsené vločky, müsli, nakrájané ovocie (výber je na vás, či na tom, čo máte k dispozícii), med a kakao. Do misky dáte 1 polievkovú lyžicu ovsených vločiek, na to tretinu pripraveného ovocia a 1 polievkovú lyžicu müsli. Tento postup ešte dvakrát zopakujete, posypete kakaom a polejete medom. 

Jablkovo-škoricový chia puding

V miske zmiešate približne 100 ml kokosového (alebo obyčajného) mlieka s 2 čajovými lyžičkami chia semienok a necháte aspoň 15 minút napučať. Zatiaľ v mixéri vymiešate dve na kocky nakrájané jablká s orechmi a škoricou. Potom navrstvíte do misky, pohára, či uzatvárateľného pohára (ak si chcete raňajky vychutnať v práci, či po ceste). Striedate vrstvu pudingu a zmixovaných jabĺčok so škoricou.

 

Zdroj: http://blog.foodnetwork.com

Fotogaléria

Komentáre

Pridať komentár

Na stránke by som zmenil / chýba mi:
E-mail (nepovinný):
Odoslať dotaz